نحوه سفارش و پیگیری سفارش

نخستین گام برای دسترسی به وبسایت و خرید محصول این است که به عنوان کاربر در سایت ثبت نام کنید.در بخشی از فرآیند ثبت نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را واردکنید نظیر: نام و نام خانوادگی- آدرس ایمیل -شماره تلفن- آدرس..
برای استفاده از خدمات و یا کالاهای وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده در وبسایت برای محصول مورد نظر را بپردازید.    
بعد از پرداخت قیمت، خرید به وسیله این فروشگاه تایید میشود. شما تاییدیه ای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط فروشگاه دریافت شده است.بعد از اتمام خرید میتوانید از قسمت پیگیری سفارشات در پنل کاربری خود، خرید خود را پیگیری کنید. چنانچه از طریق پنل کاربری موفق به پیگیری نشدید برای پیگیری سفارش فقط به واتساپ که لینک آن در سایت هست پیام بدید.

لطفا قبل از سفارش تمام مشخصات محصول را بررسی نمایید و در نظر داشته باشید که به دلیل کیفیتهای مختلف صفحه نمایش تلفنهای همراه یا دوربینهای عکاسی , رنگ یا نور عکس محصول میتواند نسبت به خود محصول کمی متفاوت باشد. حتی لحظه ای بعد از ثبت سفارش هم امکان تعویض محصول یا عودت آن نمیباشد. ثبت سفارش به منزله پذیرفتن نکات بالا میباشد.

WhatsApp: +905382569343

order

زمانبندی ارسال و نحوه تحویل

زمانبدی و ارسال محصول

محصول خریداری شده چنانچه جزو محصولات ارسال فوری باشد، ظرف مدت ۱ الی ۴ روز کاری تحویل پست داده میشود، در غیر اینصورت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری تحویل پست خواهد شد. (توضیح: بزای مشخص شدن فوری یا غیرفوری بودن محصول, کافیست وارد فایل آن محصول شوید , چنانچه ارسال فوری باشد, بالای قسمت انتخاب سایز یا زیر نام محصول و پرچم , ذکر شده ارسال فوری , چنانچه چیزی قید نشده باشد غیرفوری میباشد.)
خدمات تحویل تنها از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.

شرایط استرداد وجه یا تعویض کالا

استرداد وجه تنها در صورتی امکان پذیر هست که فروشگاه محصول اشتباه و یا سایز اشتباهی را ارسال کرده باشد و محصول جایگزین برای تعویض آن موجود نباشد، ولی در صورتی که محصول جایگزین موجود باشد، محصول اشتباه ارسال شده را عودت ، و محصول جایگزین توسط فروشگاه ارسال مجدد میشود و هزینه پست به عهده فروشگاه میباشد.   

– درانتخاب محصول نهایت دقت را بفرمائید، چون پس از ثبت سفارش امکان تعویض یا کنسل کردن سفارش وجود ندارد (حتی لحظه ای پس از ثبت سفارش). مرجوع کردن کالا تنها در صورتی امکان پذیر میباشد که فروشگاه محصول اشتباه و یا سایز اشتباه ارسال کرده باشد که در این صورت خریدار محصول را به فروشگاه عودت کرده و فروشگاه محصول جایگزین را در صورت موجود بودن ، جایگزین خواهد کرد(هزینه ارسال محصول جایگزین به عهده فروشگاه میباشد ) و در صورت عدم موجودی محصول جایگزین، مبلغ واریزی عودت خواهد شد. 

چنانچه حتی فروشگاه به اشتباه محصولی را فرستاده باشد تنها در شرایط زیر عودت محصول پذیرفته میشود یا مبلغ آن عودت خواهد شد:

-محصول عودت شده باید کاملا در شرایط نو و استفاده نکرده باشد
-اتیکت محصول مخدوش ، جدا شده یا از بین رفته نباشد.

-خط تا و اتو محصول از بین نرفته باشد چروک نشده باشد.

– محصول بو نگرفته باشد.

-محصول را با همان بسته بندی که دریافت کردید به همان شکل عودت دهید.

– چنانچه محصولی به اشتباه یا سایز اشتباه برای خریدار ارسال شد، خریدار باید بلافاصله بعد از تحویل سفارش از پست ، موضوع را به فروشگاه اطلاع رسانی کند.در غیر اینصورت امکان مرجوعی وجود ندارد.                             

– تمامی موارد فوق پس از دریافت محصول عودت شده باید به تایید مجموعه حوریا گالری برسد، پس از تایید نسبت به تعویض محصول یا عودت وجه اقدام خواهد شد.

نحوه خدمات و پشتیبانی

کاربران میتوانند از ساعت ۱۲ الی ۲۰ از طریق ارسال پیام توسط لینک واتساپ که در وبسایت هم وجود دارد از پشتیبانی و خدمات سایت برخوردار شوند

حفظ حریم خصوصی

فروشگاه حوریا گالری حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی میکند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده است، به سیاست حفظ حریم خصوصی این فروشگاه مربوط میشود که در برنامه موجود است.

نحوه ثبت شکایات

عزیزان میتوانند برای ثبت نظرات، انتقادات و شکایات خود از طریق لینک واتساپ که در وبسایت هم موجود میباشد با ما در ارتباط باشند.

با این روش با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

کاربران میتوانند از ساعت ۱۲ الی ۲۰ از طریق ارسال پیام توسط لینک واتساپ که در وبسایت هم وجود دارد با ما در ارتباط باشند.

WhatsApp: +905382569343